Saturday, March 7, 2009

PENGHARGAAN BUAT SEMUA PENGASAS PASTI KAWASAN SANDAKAN


Assalamualaikum wr. wb.


Segala puji-pujian dipanjatkan ke hadrat Allah S.W.T Tuhan
sekalian alam.

Selawat dan salam ke atas Junjungan Besar Nabi kita Muhammad S.A.W, ahli keluarga baginda, para sahabat dan seluruh kaum muslimin dan muslimat.


Pertamanya pihak pengurusan PASTI Kawasan Sandakan ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan terima kasih di atas segala respon, komen dan cadangan kepada semua pengunjung blog PASTI Kawasan Sandakan.


Kami juga tidak lupa dan sentiasa menghargai serta amat-amat mengalukan sumbangan dalam bentuk wang ringgit demi kelangsungan memajukan PASTI di Sandakan ini.


Sebagai pengendali blog PASTI Kawasan Sandakan, saya secara peribadi mengucapkan setinggi ucapan terima kasih di atas kunjungan pelawat blog dan segala cadangan yang dicoretkan oleh anda semua di ruangan shoutbox. Secara tidak langsung ini memeriahkan dan mampu merancakkan lagi gerak kerja bagi memantapkan pengurusan PASTI Sandakan.


Dan khususnya kepada mereka yang telah menyemai, menanam, membaja, menyiram dan bertungkus lumus selama ini bekerja keras sehingga hari ini hasilnya PASTI Kawasan Sandakan telah muncul ibarat pohon rendang yang subur serta membuahkan hasil yang mampu dinikmati bersama.... Kepada mereka yang telah amat berjasa ini, kami mengalu-alukan segala teguran, cadangan atau apa saja respon agar apa yang kami lakukan tidak tersasar dan tidak sesekali melupakan segala jasa dan pengorbanan itu.


Seboleh-bolehnya, kami dengan rasa bangga ingin memaparkan di blog PASTI ini segala catatan dan nostalgia pengasas-pengasas dan mereka yang terlibat secara langsung dengan PASTI pada zaman awal penubuhannya.


Kami amat mengharapkan sumbangan bahan, artikel, gambar dan sebagainya bagi memenuhi maksud yang dinyatakan. Kami sedar berapa ramai orang yang bekerja keras untuk PASTI selama ini, kemungkinannya tidak lagi berada di bumi Sandakan. Ini menimbulkan sedikit kesulitan kepada kami untuk menggali segala kisah silam yang berkaitan dengan PASTI Kawasan Sandakan.


Justeru, kami amat berbesar hati jika sesiapa yang berkenaan membaca pesanan ini, menghubungi kami dengan segera sama ada melalui telefon mahupun e-mail.


Sekian, terima kasih.

No comments: