Monday, July 13, 2009

Promosi Pendaftaran 2010 bermula.

Salam perjuangan.

Antara agenda tahunan PASTI Kawasan Sandakan ialah mengadakan promosi bagi pendaftaran baharu. Tahun ini, kempen ataupun promosi tersebut sudah bermula sejak awal Jun lagi.

Kempen dimulakan dengan mengedar pamplate ke semua PASTI untuk diserahkan kepada murid-murid PASTI. Diikuti dengan iklan-iklan yang lain seperti, banner, handbill dan lain-lain lagi.

Hari sabtu yang lalu, Ahlli Jawatankuasa PASTI bersama guru-guru turun ke lapangan untuk bertemu masyarakat dan pelanggan. Kaedah promosi ini telah diamalkan sejak dahulu lagi dan diteruskan hingga sekarang.

Semua anggota akan mengetuk pintu rumah pelanggan, bertemu secara empat mata dengan mereka dan menyampaikan maklumat-maklumat berkenaan pendaftaran baharu tersebut.

Begitulah rutin ataupun disiplin yang dilakukan jika promosi turun lapangan dilakukan. Kali ini, promosi dilakukan di Taman Mesra bagi sasaran pelajar PASTI Saidina Hamzah.

Sehubungan itu, tuan-tuan dipelawa untuk mendaftarkan anak tuan-tuan yang berumur 4, 5 dan 6 tahun ke APSTI kami. Segala pertanyaan boleh diajukan ke talian kami ini, 089-223260.

Sekian..

No comments: